Beskyt udvendige solafskærmningsprodukter mod vintervejret

Fischer sætter en stor ære i at levere de bedste produkter og løsninger inden for solafskærmning, men selv de bedste systemer bør løbende efterses for at sikre høj driftssikkerhed og lang levetid.

Det gælder særligt udvendige solafskærmningsprodukter, som for tiden er udsat for frost, sne og blæst. Fischer anbefaler således, at du indgår en fast serviceaftale. Dermed er du sikker på, at dine solafskærmningssystemer bliver vedligeholdt. En serviceaftale indebærer typisk periodiske besøg af en af vores serviceteknikere, som efterser og tester solafskærmningen.

Fem gode grunde til at indgå en serviceaftale

1. Ingen ubehagelige overraskelser

2. Planlagt årligt eftersyn

3. Egne personlige teknikere

4. Service nær dig

5. Bevaret reklamationsret

Læs mere om vores serviceaftale

Denne artikel er publiceret af Fischer Danmark A/S i kategorien

Flere artikler fra Fischer Danmark A/S

Grønt lys i pæren med ny viden

Vi brænder for alt, der har med solafskærmning og gardiner at gøre. For bedre indeklima, energi, akustik, klimaspørgsmål og vores velvære i...

Det er godt håndværk, ikke raketvidenskab

Få materialer, en klar linje og omhu for detaljen kendetegner den stemningsfulde indretning på restaurant Det Glade Vanvid i Kbh. Markante...

Fra hippiemøbler til forretningsudvikling

Aarhusianske Upcycling Forum vil sende virksomhedernes rest- og returmaterialer ind i en CO2-venligere tidsalder med kommercielle upcycling...

Et modsvar til energipriser på himmelflugt

I Skandinavien er vi kendt for arkitektur med rene linjer. Men de store glasflader giver også udfordringer med energi og indeklima. Og når...

Fleksibel designfrihed med Slide Panel Flex

Lydforholdene i et rum er afgørende både for vores daglige komfort og generelle sundhed. En god akustikløsning kan til gengæld bidrage...

Højere mål med solafskærmning

EU sætter nu barren højere for reduktion af drivhusgasser frem mod år 2030. Det har følger også i byggeriet, hvor solafskærmning bliver en...