"Brandingindsatsen har haft en mærkbar effekt". Sådan siger stålproducenten Give Stålspær A/S i en artikel, skrevet af væksthus Midtjylland.
Det er Koncept Marketing, der har arbejdet med Give Stålspærs brand og på baggrund af kundeundersøgelser formuleret virksomhedens pay off: "Solid Agreements. Right solutions". Men branding er meget mere end det. Branding kræver et vedholdende fokus og eksekvering af aktiviteter, der giver konstant synlighed i markedet og understreger virksomhedens styrker. Det er en proces, der tager tid - og skal eksekveres på tværs af medier og digitale platforme. - Et langt sejt træk, som Koncept Marketing derfor udfører på abonnement. Men det betaler sig! Læs artiklen om, hvad branding har gjort for Give Stålspær A/S - en ambitiøs vækstvirksomhed med målsætningen at være "Best in class" http://www.imidt.dk/cases/give-staalspaer/
Du kan også læse mere om virksomheds- eller produktbranding på abonnement på Koncept Marketings hjemmeside.