Ny linkedin gruppe for byggeriets vækstvirksomheder

Ny linkedin gruppe skal hjælpe byggeriets vækstvirksomheder til sparring og mere vækst. Ideen kommer fra brandingekspert Anette Maria Christensen, Koncept Marketing, der har oprettet linkedin gruppen ”Ambitiøse vækstvirksomheder indenfor byggebranchen”

 

Koncept Marketing, der har specialiseret sig i branding af virksomheder og produkter indenfor byggebranchen, arbejder primært med ambitiøse vækstvirksomheder og har gennem årene oplevet, hvordan mange af kunderne bokser med de samme problematikker, når de vækster.

”Vi har set og lært at disse virksomheder ofte har de samme udfordringer og at de kan have stor fornøjelse af at dele erfaringer, gode ideer og sparre med andre virksomheder, der også har ambitioner og høje vækstmål. Gruppen er derfor tænkt som en platform for ledere, hvor man kan inspirere hinanden til vækst og diskutere relevante problematikker og gode erfaringer, fortæller Anette Maria Christensen, Koncept Marketing. Hun oplever, at især ejerledere ofte står alene med problematikker og udfordringer i forhold til deres vækstmål. ”Som brandingspecialist indenfor byggebranchen finder jeg det naturligvis interessant, hvis vi kan oprette et forum, hvor vi selv kan få noget viden om aktuelle problematikker, og hvor vores kunder kan sparre med andre virksomheder, der måske har løsningen eller erfaringen med lige netop den udfordring, de sidder med.

Måske vil samarbejdspartnere finde sammen gennem gruppen, og så er der jo nye projekter, produkter, eller virksomheder, der skal brandes, smiler hun, og opfordrer alle, der sidder i en ledende position i byggevirksomheder, der vækster til at tilmelde sig gruppen, som man finder her: https://www.linkedin.com/groups/Ambitiøse-vækstvirksomheder-indenfor-byggebranchen-8365614/about

 

Du kan også læse mere om Koncept Marketing og branding af byggevirksomheder på http://www.konceptmarketing.dk   

Denne artikel er publiceret af Koncept Marketing i kategorien

Flere artikler fra Koncept Marketing

Sådan optimerer man de interne processer

Et prispresset marked gør det relevant for byggeriets virksomheder at sætte fokus på optimering af interne processer, der kan forbedre...

Analyse af kundetilfredshed styrker byggevirksomheder

Ønsker man en stærkere markedsposition må man starte med at få et overblik over, hvordan kunderne opfatter virksomheden og dens produkter i...

Det kræver kun 20 timers markedsføring om måneden at vækste

Virksomheder indenfor byggebranchen behøver ikke store marketingafdelinger for at vækste. 20 timers effektiv marketing om måneden er...

Ny linkedin gruppe for byggeriets vækstvirksomheder

Ny linkedin gruppe skal hjælpe byggeriets vækstvirksomheder til sparring og mere vækst. Ideen kommer fra brandingekspert Anette Maria...

Øget fokus på branding indenfor byggebranchen

Koncept Marketing har siden 2010 bygget og styrket brands indenfor byggebranchen. Vi har oplevet, hvordan ordet Branding gennem...

Invitation: Champagne og Åbent hus hos Koncept Marketing

Koncept Marketing er flyttet til Slusen i Københavns Sydhavn og inviterer i den forbindelse til Champagne og Åbent Hus fredag den 4/9 kl....