Du kan logge på via http://www.byggeplads.dk/user - eller klikke på linket i 'Bliv partner' boksen.
Når du logger ind, havner du på en side, hvor du kan se dine artikler – i starten vil der være en profilartikel, som du bør redigere.
Grundlæggende kan du skrive to typer indhold:
Profilsiden er der, hvor virksomhedens profil kan beskrives og profilbillede, logo, stamoplysninger osv. kan fremgå. Jeres profilside ligger på http://www.byggeplads.dk/partnere/firmanavn.
Kig eventuelt på http://www.byggeplads.dk/partnere/byggekurser for at se en færdig profil.
’Fag’ kan ændres – men vælg meget gerne en af de eksisterende muligheder (hvis det passer)
På profilsiden vil der også stå en liste over bl.a. de byggerier I har medvirket – og som vi har skrevet om.
Med hensyn til artiklerne er der en mængde valgmuligheder:
Artikeltype (artikeltypen afgør hvor på sitet din artikel kommer til af ligge):
Hvis man vælger event, dukker der felter op, hvor man skal indtaste adresse og dato for eventen.
Emne – nogle stikord til artiklen – vælg meget gerne ud fra de eksisterende – feltet kommer med forslag ud fra det indtastede. De valgte emner kommer til at stå som ’tags’ på artiklen, og linker til en side med andre artikler med samme tags.
Brødtekst - her skal selve teksten stå
I udgivelsesstatus skal du vælge om artiklen skal publiceres eller gemmes som udkast.
Det sidste felt – skrevet af – kan du ikke ændre i.
Du kan finde rundt i de forskellige muligheder, du har som partner vha. den lille menu, der dukker frem under hovedmenubjælken, når du logger ind.
Skriv til iep@huginmedia.dk med spørgsmål eller kommentarer i forhold til den tekniske del af partnerskabsprogrammet.