Poul Sejr Nielsen oplever øget efterspørgsel

Nordsjællands største teknikentreprenør Poul Sejr Nielsen A/S præsenterer et solidt overskud i sit netop offentliggjorte 2017-regnskab

2017 har været et godt regnskabsår for Poul Sejr Nielsen A/S, der har oplevet en markant stigende efterspørgsel fra både privat-, offentlige- og erhvervskunder fra hele Sjælland og en generel stærk udvikling i markedet.

Udviklingen i markedet betyder, at Nordsjællands største teknikentreprenør kan præsentere sit hidtil bedste resultat. Samlet løfter koncernen således sit årsresultat i 2017 til 10,7 mio. kroner før skat mod 6,6 mio. kroner før skat året før.

- Det er et flot resultat, som vi er meget tilfredse med. Vi har de seneste år været inde i en positiv udvikling, hvor vi hele tiden investerer og udvikler vores forretning og medarbejdere med målet om at være den bedste partner over for vores kunder. Det har smittet af på vores omsætningsresultat og vores bundlinje, og det har alle medarbejdere i Poul Sejr Nielsen A/S god grund til at være stolte af, siger administrerende direktør i Poul Sejr Nielsen A/S, Michael Madsen.

Styrkelse af kerneforretningen

Poul Sejr Nielsen A/S, der sidste år fejrede sit 60 års jubilæum, tæller i dag omkring 125 medarbejdere, der udfører serviceydelser og totalløsninger inden for el, vvs, ventilation samt tag- og facadearbejde til private, offentlige, boligforeninger og erhverv på hele Sjælland. For nylig kunne Poul Sejr Nielsen A/S offentliggøre, at Fredensborg Teknik A/S fremover bliver en del af Poul Sejr Nielsen A/S. Det sker med overtagelsen af alle aktiviteter i Fredensborg Teknik A/S, der skal styrke Poul Sejr Nielsen A/S i et opadgående marked.

Med opkøbet af Fredensborg Teknik A/S sætter Poul Sejr Nielsen A/S desuden yderligere skub på ambitionen om at serviceforretningen med drift og vedligeholdelse skal udgøre en større andel af forretningen målrettet til privat- offentlige- og erhvervskunder.

-Vi har klar ambition om at styrke det forretningsområde, som vi kalder service. Med opkøbet øger vi markant antallet af servicevogne på vejene. Med 60 servicevogne vil vi fremover altid have kørende servicevogne, der er specialiseret til netop dette kundesegment, og den øget fleksibilitet gør, at vi hurtigt kan rykkes ud til kunderne. Det giver en større ligevægt i vores forretning, at vi nu opruster på denne front, og det er et forretningsområde, som vi forventer os meget af fremover, siger Michael Madsen.